image1 4.JPG

Piosenka jest dobra na wszystko

Jak w piosence Jeremiego Przybory i Jerzego Wasowskiego na wszystko najlepsze są piosenki. I to nie byle jakie, bo czteroosobowego zespołu z Liverpoolu, który podbił niejedno damskie serce i zdobył uznanie wielu mężczyzn. The Beatles, bo o tej grupie mowa, tworzyli: John Lennon, Paul McCartney, George Harrison i Ringo Starr.

Dziś Beatlesi stanowią bardzo ważny punkt na rockowej mapie. To oni wyznaczali muzyczne trendy lat sześćdziesiątych i stawali się idolami debiutantów, którzy marzyli by kiedyś także dotrzeć na sam szczyt.

Idole na miarę czasów

Artyści od początku twórczości przekonywali zarówno tekstami piosenek, jak i muzyczną aranżacją takich piosenek jak:
“Let It Be”
“Hey Jude”
“Yesterday”
“Twist and Shout”
“Revolution”
“Here Comes the Sun”
“Blackbird”

Lata mijały, kariera muzyków kwitła, a entuzjazm fanów rósł. Teksty ich piosenek towarzyszyły fanom podczas pierwszych randek i pozwalały wierzyć, że „nadchodzi słońce”. A czasem cierpki w obyciu John Lennon przypominał o tym, że znalezienie siebie to chyba najważniejsze, co ma
my w życiu do zrobienia:
“Kiedy miałem 5 lat, moja mama zawsze mówiła mi, że szczęście jest kluczem do prawdziwego życia. Gdy poszedłem do szkoły, spytali mnie kim chcę być gdy dorosnę. Odpowiedziałem, że chcę ” być szczęśliwy” . Powiedzieli mi, że nie zrozumiałem pytania. Ja im powiedziałem, że nie rozumieją życia”.

One thought on “Czwórka z Liverpoolu

Leave a Reply

